15 minutter med en Clever Content Vinder

Hvordan ser det bedste arbejde indenfor inbound og content marketing egentlig ud?
I vores podcast "15 minutter med en Clever Content Vinder", får du indsigt i, hvordan vinderne af Clever Content Awards 2025 har båret sig ad med at skabe formidable resultater uanset, om de arbejder i virksomhed, på bureau, hos det offentlige eller med non-profit.
I hver episode dykker vi ned i en konkret content-case og stiller spørgsmålene, du selv ville stille.
Vært er Alexander Højfeldt Lund, Partner, Creative & Head of Writing hos Brand Movers.
Lyt til podcasten og bliv klogere på hvordan Clever Content Award-vinderne har opnået succes.
Episode 1: Nordea - Bedste brug af influencer
I denne udgave af "15 minutter med en Clever Content Vinder" dykker vi ned i, hvordan Nordea i samarbejde med influencer Michella Meier-Morsi har tilskyndet flere kvinder til at begynde at investere.
Episode 2: Søstrene Grene - Bedste nyhedsbrev
I denne udgave af "15 minutter med en Clever Content Vinder" sætter vi fokus på, hvordan Søstrene Grene har vækstet kundelivstidsværdien gennem inspirerende content i deres nyhedsbreve.
Episode 3: VW Erhverv - Bedste content hub/blog
I denne udgave af "15 minutter med en Clever Content Vinder" undersøger vi, hvordan VW Erhvervsbiler har skabt opmærksomhed hos håndværkere og drevet konverteringer og butiksbesøg gennem content hubben Værktøjskassen.
Episode 4: Matas - Bedste SEO-strategi
I denne udgave af 15 minutter med en Clever Content-vinder sætter vi fokus på, hvordan Matas med denne tilgang har sikret, at brandet bliver opfattet som en relevant og pålidelig ressource på rejsen fra graviditet til forældreskab.
Episode 5: Matas - Årets content team
I denne udgave af 15 minutter med en Clever Content-vinder dykker vi ned i, hvordan Matas Influencer & Content Team laver engagerende indhold på tværs af brandets sociale medier, artikler og live shows og skaber en stærk, sammenhængende fortælling om Matas på tværs af alle kanaler.
Mød din vært
Alexander Højfeldt Lund
Partner, Creative & Head of Writing hos Brand Movers.
Hos Brand Movers står Alexander Højfeldt Lund i spidsen for det skrevne ord. Han har ansvaret for al tekst, der forlader bureauet – uanset format og kanal. Det er hans job at sikre, at hver eneste linje lever op til Brand Movers’ høje standarder for kvalitet, relevans og effekt.
Alexander kommer med en solid journalistisk baggrund og har altid haft et skarpt øje for det autentiske og det velskrevne. Hans tilgang til content marketing bygger på klassiske journalistiske principper: Troværdighed, grundighed og en klar vinkel.
